Lördagens Party

I lördags skulle våra Boyfriends på svensexa och vi passade på att partaja lite.
På dagen så gick jag lite i stan köte en klänning till Anna & Peppes bröllop på Mq, hittade även ett fint linne där.
Sen blev det vita leggins, en rosa Bh, nu rouge igen och en fotsalva.
En fika på E-house i Norra hamnen med mamma och Anna.

Sen på kvällen blev det Big Buddah mat och lite dricka henna hos syster sedan ner till Cardinal, stod 40min i kö, var skitvarmt både ute och inne och folk va mest ute...
Blev hemgång vid 4 *tror ja* somna halv sex i alla fall.

Kl 10 på söndagen vaknade jag och ja kunde ej somna om så snacka om seg dag, blev lite fixat och en Maxi shoppning faktiskt.

Denna veckan är det grönsaker, frukt och soppa som gäller, jag har ju som sagt slått rekord och lyckats gå upp 8 kilo på 3 veckor!!!
Så nu ska dom 8 bort på de resterande tre innan vi ska till Bulgarien.
I måndags, Tisdags va det skivstång och idag blir det spinning.

Bilden är tagen i lördags innan jag bytade om hemma hos anna.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt med resa till bulgarien, har alltid velat åka dit :)

2008-07-09 @ 16:54:07
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0