Bajsa bort dig själv

Hm, konstig rubrik men..
När man kämpar med vikten och just behöver gå på toa (vilket man kanske gör lite mer sällan när man äter mindre*^
Så hoppas man att man typ bajsar ut 1-2 kilo =)
Tänk om det endå vore så väl, nu har jag inte vägt mig före och efter nr 2 men.
Intressant inlägg va=)

Igår blev det skivstång, Birthe och barnen va där och lekte + en kompis till så dom va några st=)
Sen blev det säng tidigt faktiskt va skittrött.

Idag va vi vakna och klara redan kl 9 och körde med alla utom Jasmine till Willys och köpte frukt, grönsaker och dricka.
Sen lämna jag Iza på sitt fritids, körde Hampus till sitt fritids sist Ina till sin förskola, och sen till jobb.
För att upptäcka att jag lagt mina nycklar i Inas väska, så bara in i bilen och bort till förskolan igen.
MOBILEN! ja, den hade jag glömt hemma!

Suck men nu e ja på jobb, klibbigt väder idag.
Idag blir det spinning kl 16,30.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0