Snott på Maxi

image370Igår när jag var på Maxi såg jag en skyllt i kundvagnen som bara va så *sofie*
En skyllt Glöm ej Frukten och build på två godispåsar.
Jag var ju bara tvungen att öppna reklampelaren och ta den =)
Ska ha den på kylen.
Kändes konstigt denna helg då jag ej är bra och har ställt in det lilla jag skulle göra.
Men jobbade helt klart i går kändes bra.
Och i dag tog jag tag i något jag funderat på länge men ej vågat då det handlar om mycket pengar.
Jag designade två nappar som ESSKA ska trycka upp till mig.
Så hela dagen fram till nu har gått åt till att fixa dom och leta ev återförsäljare och nu gick mailet iväg!
Så nu får vi hoppast att några butiker vill ta in dessa.
Känner du någon som du tror skulle vilja bli återförsäljare eller någon butik du tycker dom passar i så maila mig.
Vill du se hur dom ser ut hittar du dom HÄR
Jag har även målat under trappan skruvat ihop skrivbordet och stolen och satt upp tavlorna.
Nu ska jag bege mig till stan och se om jag kan få köpa med mig någon kina mat hem och sedan till Willys och köpa lite lördags gott och häftstift.
Blir väll att ha melodifestivaklen på idag i bakgrunden, jag har lite annat smått jag ska syssla med i kväll sammtidigt.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0