Sjuk

image368I dag vaknade jag av ont i halsen och fått en jätte förkylning lagom till min barnlediga helg.
Va även uppe med Jasmine i natt då hon har ont i magen och kräker.
Jag hade ju bokat Ki-box som jag skulle gå på med Daniel.
Men avbeställde orkar inte helt slut.
Fick hjälp med fredagsstädningen av Daniel det va snällt slipper jag det i morgon.
Fick en hjärtdisktrasa i posten av mamma =)
Fick ett halsband jag sett i en tidning av daniel och 4 små ljs.
Kom tre söta sms med.
Jonas slog en pling från Lund, hade gått bra kommer nog hem på tisdag.
Skulle äta mat från Nannys i Råå men stängt...va nere på Kina på söder som ja tycker om.. maten slut...
Suck
Blir en B-film ikväll sen sängen.
Typiskt när jag varit duktig hela veckan.
Blir slappe helg på soffan.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0