Ny vecka - nya mål..

image363Nu hoppas vi att alla barnen varit färdigt sjuka.
Iza klarade sig.
Jag har ju tränat 6 dagar i veckan sen 3 jan, vikten var densamma. Måtten minskade.
Hört mig lite för och det tar 2-3mån innan vikten går neråt när jag kör styrketräning samtidigt.
Så jag lägger det på hyllan ett tag, och kör bara fettförbränning tills i al fall 11kilo är borta.
Har börjat tappa motivationen, och köpte ju årskort.
Kommer även köra diet nu en vecka el två så det sätter fart.
Skönt att det är ljusare ute i alla fall liiite piggare.
Men jag lever på min piggtabletter och koffein varje dag tyvärr.
Gjorde om giraffos hemsida i helgen och blev jättenöjd.
Svårt att ändra saker på beställning måste ha ideer o motivation och det hade jag då=)
Sen ser vi alla olika på saker o ting.
Och saker kan uppfattas olika, men när man förklarat sig så kanske man får acceptera att så tänker han och hon.
Att man inte tycker samma är helt ok och sen vet man det till en annan gång.
Inte börja smutskastning, så trist.
Jag tycker inte att det var ett dugg konstigt, fick en bok i julklapp och den har jag läst nu under Januari och var nu klar, då jag ALDRIG under mitt 30åriga liv har sparat någon bok då jag för det första inte tycker det är snyggt med*bokhyllor* och sen inte lässer dom en gång till så la jag ut den och tänkte sälja den.
Har ju absolut inte med att den inte var omtyckt att göra, den ansågs av mig vara förbrukad.
Det e tråkigt när personer bara kan läsa negativt, för ett tag sen skrev jag vad jag tyckte och tänkte och avslutade med att jag älskar dig.
Men nä du kunde man bara läsa det negativa och fick världens *otack* tillbaka.
Det e trist.
Nu ska jag sätta fart med jobb, stod och gick på steppmaskinen 1 timme i dag sved under fötterna sen!
Trist när folk snor ens bilder som man stjäl photoshoppat till.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0