Gratis Philips Strykjärn =)

Japp det stämmer, fått förfrågan om jag vill bli Buzzador och delta i kampanjen för Philips Stryksystem!
Jättekul med ett helt nytt strykjärn som gör det enkelt och roligt att stryka, jag hatar att stryka annars.

Ni som ej vet vad Buzzador är
Har du inte blivit det innan så klicka på länken under och anmäl dig.
Jag har själv under året få provat följande varor, allt har kommit hem till mig bara att hämta ut på posten.
Barilla PLUS I (jan 08)
Modifast (Jan 08)
Campells soppor  (Feb 08)
Kungsörnens nya fiberpasta /pastasås  (detta kom förra veckan)
Wippies (tackade jag nej till)
Philips Stryksystem (Feb -08)
Du får oftast en kartong med prover och 2 stora (orginalförpakningar) till dig själv.
Proverna får dina vänner och de andra behåller du.
image165
337273-146

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0