En Hello Kitty Bil

Denna bilen hade jag kunna tänka mig att köra=)image373


Igår skulle jag o Jasmine äta frukost på stan, vi körde till Wayns det satt folk så jag betalade parkering, men nä, stängt! Körde vidare till Alexandra, tror ni inte även där var stängt pga. ombyggnad. Så det blev en Donne frukost intre alls så gott. Sen  var jag och Jasmine hos en leverantör och köpte in leksaker till butiken, en tur in om Bauhaus på vägen hem köpte grön färg till Hampus rum och en lampa till han.
Hittade en jättefin kökslampa med, den kostade 1200! Men vill ha den.
Sen väntade Väla där köpte jag en svart klänning till Ina med bilar på och matchande leggins.
In om på Lindex där jag hade 30% blev ett par jeans, första gången jag köper det där och ett par Kitty strumpor.
Sen körde vi ner i stan och skulle byta Izas busskort som ej fungerar men nä då va det stängt på skolskjuts under sportlovet. Bra juh.
Då blev det Wayns en Cappucino med vit choklad och grädde, en ost skinka fralla och en Brownie, den sista kunde jag hoppat över då den inte va god idag.
Sen jobbade jag, var och tvättade bilden hos mamma den blev så fin.
Hen och laga äta mat och sen när dom minsta lagt sig jobbade jag igen
I morse sa Iza att hon hade ont i magen jag fråga om hon kunde åka till förskolan endån eftersom i morgon ska vi sluta tidigt och bowla, jo det gick bra.
Men på vägen till bussen kräktes hon 4 ggr så nu e hon och jag hemma



Kommentarer
Postat av: nettan

Lite Häftig bil Hade min jessi varit äldre hade hon lätt velat ha en sådan ;)

2008-02-21 @ 20:35:47
Postat av: D.

Den får pappa köpa till Ina
;)

2008-02-21 @ 20:58:52
URL: http://www.deejaydaniel.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0