Det va längesedan

FREDAGENimage376
I fredags var jag med barnen och Bowlade och vi hade jättekul.
Efter det körde vi till Micki leksaker i gemla, dom har en outlet där, barnen köpte vars en sak.
Sen bar det av till Maxi där vi inhandlade till Tacco kvällen, sedan en runda in på Toysan, där blev det lite sommarkläder om dom reade ut.
Sen hem till Daniel och laga tacos på kycklingfärs det var jättegott.
Daniel åkte och jobba och jag somnade hyfsat tidigt.

LÖRDAGEN
På lördagen va vi i stan jag köpte nya hållare till toalettpappret uppe och nere och Ina fick pippiklänning + byxor.
Det blev även 5paket servetter från Lagerhouse, en make up remover från Bodyshop.
Hittade en Lego tröja till Iza på krokodila på rean.
Vi fikade på Wayns.
Köpte lite blommor och dekorationer till Daniel (han fick själv betala) så inredde jag lite, tyckte det va så opersonligt.
Sen va vi på restaurang Hong Kong och åt mongolisk buffé, en runda på Videomix och köpte godis och hyrde en film till barnen.
Tittade på Melodifestivalen och själklart skulle Frida vinna!
Rolig tjej som är sig själv, alla andra är ju *stöpta efter melodifestivalen* sätt alla tjejerna som varit med i en rad så ser dom nästan samma ut =trist.
Glad och pigg låt.
Han som sjöng i BWO såg ju ut som Joe Labero  /Michael Bolton.
Blev hyfsad tidig sänggång igen då Daniel jobbade.image378

image379


SÖNDAGENimage377
Vi körde till IKEA I Älmhult jag skulle handla lite nya möbler, vissa jag har jag haft i 10år så dom behövde bytas ut.
Det blev den svarta Byrån/bänken och Tulpantavlan ovanför.
Även en ny matta till mellanrummet.
En hylla med frostad dörr som jag ska ha i tv rummet med dvd och videofilmer i.
Vi monterade byrån och kikade Prison Break som nog va säsongsavslutning då allt *avslutades* =trist

MÅNDAG
Skulle tränat men shit vad trött (frysen hade pipit hela natten och jag varit uppe och stängt den), sov till halv tio sen hämta Daniel frukost från Wayns.
Kl 14 var jag på banken för att skriva om lånet på huset och Daniel körde hem.
Jag var inne i blomster affären på Råå och köpte tre brickor i påskmotiv till min Cult ljusstake.
Sen lite jobb till och ner till Knutpunkten och byta Izas busskort.
Sen va det Karate, sen ägnade jag hela kvällen att tömma den gamla byrån och lägga in i den nya..
Dammsugade och kikade CSI sen GONATT

TISDAG
Och bokrea, va inte så jättetrött när jag vaknade trots att jag knappt sovit i natt, jag åkte till Maxi och bokrean efter image380jag lämnat Ina på förskolan.
Skulle köpa en ABC bok till henne , hon e bara 2 1/2 men lär sig alla böcker utantill och älskar läsa så det vill jag ta vara på.
Blev en Majas Alfabet till henne och en hög till, Hampus fick med en och jag med
Det bjöds på frukost, fralla med skinka gurka och paprika och bravo juice med morot, citron
Och nu e jag på jobb=)

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0