Shopping i London

I fredags begav vi oss äntligen

Efter en snabb tur upp till Säve och flyg till London några tåg och tunnelbanor stod vi där.


 


På Paddington station, jag hade bott på ett hotell en bit från den stationen innan som va fint, när jag bokade denna gång läste jag att dom siste okt skulle öppna nytt hotell men tänkte att då e det nog dyrt.

Men nej det visade sig att hotellet låg 100 meter utanför stationen och va svin fint, helt nybyggt allt va jättefint.

Platt tv, kanon badrum dusch mm

Sen blev det ju stan och vi började med mina favvo butiker.

Fick börja med en lunch på KFC

Där vi åt Popcorn Chicken, dom e sååå söta

Ann Summers

Mothercare

Där blev det  bara till Ina


Dora trosor, Greta Gris trosor, Greta gris tröja, Dora morgonskor som blinkar och Greta gris morgonskor.

New Look

Min favvoaffär


Där blev det en söt partyväska och blom brosch att ha på mina linnen.

Disneystore
Det blev inte så mycket där då jag redan köpt därifrån via webben.

Köpte HSM PomPom som jag ska ha till Playstation eye toy spelet, Camp Rock väska till Jasmine

BHS

Denna butiken älskar jag med till julen , en hel julavdelning

Blev en *Alladinkartong* fast fylld med Bailys choklad, dom e sååååå goda

En HSM klänning till Iza

JD Sport

En svart/guldig Puma tröja

Sen blev det en massa andra butiker, vi shoppade till butikerna stängde sen va vi svin trötta hoppade bion och åkte hem till sköna sängen.

Kl 6 ringer världens alarm, väcker Jonas undrar om det e brandlarmet, men nä det va alarmklockan på rummet, någon iddi hade ej stängt av den.

Jag skulle upp på toa sen efter i mörkret sätter foten i en sockervaddshink och snubblar sedan över alla påsar!!

10 min senare ringer det igen... Jonas hade tryckt på Snozze!!!

Vid 10 va vi i stan frukost på Starbucks, pepparkaks latte med varm ciabatta.

Tog en tur in om New look igen, blev en tunika, en klänning, en kofta och ett par knästumpor m strass och ett par Uggs

Det roliga va att jag tyckte klänningen va lite dyr men tänkte jag provar, den va jättefin, tänkte ska testa mindre stl då va ALLA slut, hon som jobba där va lika förvånad att dom hängt ut dom när dom öppna 5min senare hängde 2 st. 46or kvar

Så jag behöll den.

Inne på Clairs blev det Gretagris skumtvål på sprayflaska=), Greta gris stickers.

NEXT


Där blev det en star wars tröja till Hampus och En rolig tröja till Ina där en hund hänger på hela ryggen.

LillyWhites   

Där blev det ett patt Hello Kitty Uggs till Jasmine, My Little Pony gympaskor till Ina


Jag har säkert glömt massor jag köpt men men

Det blev Dirty Dancing på kvällen, och den va jättebra.

Mamma Mia va bäst men vi såg Grease sist den va inte bra.

Jag köpte biljetter hemma denna gång tänkte då får man bättre plats men nä, kan lika bra köpa i London.

Sen blev det middag, kyckling inbakad m vitlök och ris.

SÖNDAGEN

Vi åkte till Ripleys Believe it or Not vid Piccadilly, det va lite som Gunnies Rekord som låg där innan, men helt ok. Kostade väll 250kr

Sen köpte jag mig ett par Rosa Converse med silver som jag kikat på hela helgen

Sen blev det tur till flygplatsen.

Där vi klarade vikten galant=)

10kilo kvar totalt

Jag fastnade åter igen i säkerhetskontrollen dom scanna mina skor, fick släppa ut håret och dom kände igenom det

Det pep fortfarande

Jag hade ju bara strumpbyxor kjol och topp.. det pep när vi åkte från Göteborg med.

Sen blev det lite parfymer shopping

Jag ångrade mig om Escadas nya så det blev en stor av Christina s och sedan blev det den gula av Gwen Steffanis parfymer

Jag visste inte ens att hon hade , men hon hade 5 el 6 olika.

Sen åt vi mat, jag åt pasta carbonara m kyckling det va jättegott


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0