Vill hu ha saker gratis

Du tillhör de Buzzadorer som kommit med i kampanjen Fanta B´Good
Ha ha jag kom med i Fanta kampanjen, det ska vara en ny Fanta som dom har nu blandat ner fibrer, vitaminer och fruktjuice i läsken..... hm vi får väll se

Och fick idag förfrågan om Pepsodent som jag tackade ja till

Du får oftast en kartong med prover och 2 stora (orginalförpakningar) till dig själv.
Proverna får dina vänner och de andra behåller du.
Klicka på Buzzador nedan och registrera dig.

image165

Jag ligger nu 3a på poäng över Buzzadorer i Sverige =)
De har dock krävt lite värvning=)


Kommentarer
Postat av: Carola

Vad kul att du får kampanjerbjudanden - jag får aldrig något (nästan) trots att jag tidigare låg relativt högt upp på rankingen.

2008-09-01 @ 09:03:23
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0