Lindex Shopping + Hata mobiler...

Igår blev det lite shopping på Lindex hade fått 30% på barnplagg, vuxenplagg och underkläder.
Ina fick själv välja tröja. Hon valde kanin tröjan, sist jag shoppade blev det dom andra till henne.
Sen blev det en fika på Wayns med Birthe som tyvärr åker hem imorgon.
Sen han jag med ett par thigts på Vero Moda med.



En tur till Familia i Hyllinge där jag skulle hämta min mobil som jag lämnat in för den stängde av sig.
Hämta den köpte ett glans spray på Bellbox och sedan shoppa på Maxi.
När vi shoppat på Maxi så va min mobil låst igen!!!
Så bara in och lämna tillbaka den!!!
Hoppas på en ny...

In snabbt på Väla och köpa en choklad syrup till lördagens kaffe och beställa en vit choklad.
Sen blev det hem till Jonas äta kyckling sallad och kikadepå Varg Veum - Bittra Blomster .
Han är faktiskt bra dom är precis som Beck fast norsk.

Lindex Shop Online - Tunika Lindex Shop Online - Tunika 

Kommentarer
Postat av: Sabina

fin blogg :P

2008-08-23 @ 22:10:42
URL: http://rudefuck.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0