Gomorron

Nu har det regnat varje dag hela veckan.
Bilden är från igår när jag hämtade Ina på förskolan det ösregnade och hon hoppade i vattenpölar.

Sen blev det skivstångspass, sen kom Tina gjorde ansiktsmask på mig och sen fixade jag mina foto. (Vi har pysselkväll varje Onsdag)


I dag va jag såååååååå trött igen, får skylla mig själv la mig halv tolv, Jasmine väckte mig kl 7 min ljuslampa både lös och kvittrade och mobilen spelade , men jag och Ina sov...

Idag e det mycket på jobb och sen e de Ki-Box start som jag längtat efter det.
Sen hem och packa inför ett mysigt dygn i Göteborg.
Funderade jag väger ju mig på lördagar, så vågen får nog trilla ner i weeken väskan, men jag väger mig nog redan på freddagen, OM det skulle slinka ner något mindre onyttigt.



Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0