Cult Design

Har ju kommit med lite nyheter.
Denna tycker jag om, men jag äter tyvärr ej så mycket ketchup, och barnen hade väll pajat den.

Idag va jag på inköpsresa i fm tog en tur in om väla på vägen hem.
Hittade en jättefin kjol på H&M ( fick 20% på en vara) och ett par svarta leggins.
Iza fick ett par strumpbyxor naturvita som dom rea för en 10a=)
Sen ville jag ju ha halvhöga stövlar till mina kjolar med, hittade ett par direkt inne på Sko Rönne.
Bilder kommer senare =Jättenöjd.


Ikväll blir det föräldramöte på Hampus skola 2 timmar =långt.
Sist kostade det mig 2500.. Körde för fort 60på en 50 väg (trodde det va en 70) sen parkera ja utanför skolan och där fick man tydligen inte stå..

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0