Äntligen Fredag

Åhhhhhhhhhh vilken träningsvärk jag ligger inne med!
Igår på kiboxen så kunde jag inte göra armhävningar för jag hade så ont i bröst musklerna efter skivstångspasset.
Men gud vilket tufft pass Marcus hade satt ihop.
Somna halv 10 med 3 av 4 barn i sovrummet.

Idag e det ÄNTLIGEN fredag, jag och Jonas ska köra upp till Freeport i kungsbacka sen blire det väll en tur i 5an huset innan vi landar i sängen på Scandic Crown.

Här är min kjol , thights och nya stövlar som jag trivs så bra i.
Jag ser lite konstig ut, för Hampus tog bilden och han e lite kortare än jag så jag tittade rakt fram.














Kommentarer
Postat av: Anna

Därför som du blev så väldigt avlång =)

2008-08-29 @ 14:14:20
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0