Skivstångspass

image476I går slutade det med 12.000 steg och ett skivstångspass.
Gick ut och sola med T, sen vad jag och tränade med J.
I morse kom golvläggaren och han stod lika frågande som jag, vem ska ta bort rören och det på väggarna?
Jag är inte arbetsledare i al fall sa jag.
Så duschen lär inte bli klar denna veckan.. suck.


Sen måste jag tycka lite igen, om ens kompis som en sambo flirtar, kärar ner sig i din pojkvän, flirtar och kärar ner sig i andra.
Då valde jag som vanligt att vara ärlig, men då blir kompisens sambo arg på mig! Och ska hämnas på mig!
Hur vore det att bli arg på sambon i stället, el om man ej tror på det ta med sambon och prata med mig.

För två veckor sen kändes allt bra, nu känns inget bra mer, känns som jag får den ena kniven i ryggen efter den andra. I höstas gick en *vän* bakom ryggen på mig och satte en kniv, det går 6 mån såret har inte läkt, då sätter nästa *vän* en kniv där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med dig det ju inte du som gjort fel. Men tror att din kompis sambo är sårad men borde ta det med sin flickvän i stället. Tyvärr är det så att riktiga vänner är svåra att finna.

2008-04-23 @ 08:45:27
Postat av: Anna

Det bästa är att bara strunta i alla tröga människor, du å jag kan ta våra fina spadar och fina rosa hinkar med rosa prinsessor på och gå ut å gräva ett mkt finare sandslott än dom =)
Han är väl både sårad och arg och ledsen men det är taskigt att ta ut det på dej, det är hans sambo som har gjort så många fel..inte du..du kan inte hjälpa att hans sambo blir kär i din..suck suck, bara att lämna de bakom sej..

2008-04-23 @ 09:33:15
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Anonym

Håller med, inte ditt fel. lägg allt bakom dig. tänk framåt tillsammas me din pojkvän o dina barn, njuta av livet o ha kul tillsammans. Förstår att han é ledsen o sårad, men nåt dom själva får lösa.

2008-04-23 @ 10:43:20

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0