Luddigt inlägg

image449Igår blev inte som jag tänkt, var och solade skulle träna Ki-box som blev inställt bokade skivstäng, kom ner 2 min försent, platserna släppta, blev en tur till gymet då både Ina och Iza va med.
Sen hade jag bara gått 3900 så ut och gå 50 min sen så det slutade på 10200 innan jag la mig i all fall.
Jla Hockey igen så inget kul på tv.

Smygvägde mig idag *igen* varför ska det ta 4 dagar att gå ner till lördags morgons vikt för jag mumsar en dag?

Det är inte fören på onsdagen som det brukar visa samma som på lörddags morgonen, sen har jag ju bara torsdag/fredag att minska något g på..
Funderade igår på hur konstiga visst folk är, säger saker som man inte trodde va sant.
I kärlek och krig är allt tillåtet?
Sen shit vad konstig ja e *S* el nä...
Vet inte men e så jla osäker på att binda mig igen... kan inte riktigt svara på varför.
Haft två långa förhållande på 10år och 4år paus typ 3mån imellan........ Va nu 16 mån sen jag bröt med D, men
Tänker på vad min syster har i sin blogg
All i wanted was just what everybody elese wants, you know to be loved...
Och ja vet inte, jag e i vanliga fall en männsika som gör saker när det passar mig, lever i nuet.
Det e ju knappast så jag blivit sårad heller, då det är jag som avslutat båda förhållandena, då vi växt ifrån varandra.
Varför vågar jag inte nu,?
Lever i en plastpåse fortfarande, har mått skit sen i dec, blivit bättre och bättre.
Men det räcker minsta lilla motgång så känns det som påsen är över huvudet igen... och jag tänker .. orkar inte mer..
Igår hände en sån sak, känns ibland som jag kämpar ensam mot resten av världen, och just i detta som hände är ja ensam, och det tar så på mig
Luddigt detta blev,
Tänk om alla svar hade varit så enkla


Kommentarer
Postat av: Anna

Man måste själv låta folk komma in i sitt liv och öppna dörren :p lite, vi alla har motgångar men ibland kan de motgångarna bli lite lättare om man är två, du är älskad men du måste låta den andra älska dej och ge lite tillbaka..ger man lite kan man få hur mkt som helst tillbaka och även må mkt bättre...
Är man inte säker så ska man inte hoppa in i ngt men jag tror nog att du vet innerst inne vad du vill så jag tycker du ska kasta den dära plastpåsen och låta tåget gå så får man se sen hur många stationer man kommer till.

2008-04-15 @ 09:56:14
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: nettan

Jag förstår dig helt och hållet.Och de kanske är nu du skall börja tänka på dig själv o kunna göra lite vad du vill.För du var ganska ung när du binde dig första gången och har levt i långa förhållande i 14 år och du behöver kanske leva livet lite igen..Ta vara på denna tiden vännen för du är fortfarande ung och har hela livet framför dig..fINNS HÄR FÖR DIG de vet du kram netten

2008-04-16 @ 08:08:09

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0