Glad/Sur

image483Gomorron o var e solen?
Skulle ta en bild till bloggen idag kan ju inte ha ett där jag har mössa!
Blev ett där jag e glad det andra ser jag sur ut=)
I dag e det äntligen fredag, jag har INTE sett fram emot denna dag, ska på ett tråkigt möte idag.
Känner att jag orkar inte kämpa mer, men men .
Kl 11 e det dags. Sen kommer D tolv ska äta lunch och så ska han kika på J dator som fått en flipp.
Kl 14 ska jag sluta och åka till Maxi.
Sen blir det väll en promenad till Råå.
I morgon ska vi gå till Wayns äta frukost m syster och sedan åka hennes nya bil till Höganäs marknad.








Kommentarer
Postat av: Anna

Där du ser glad ut, den blev bra =)
Solen kommer..fast lite senare idag, den e trött idag när det är fredag...enligt smhi kommer den efter 12 =)
Slår en pling senare om du e hemma ngt å kan kika bilen hihi

2008-04-25 @ 09:51:48
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0