Fixat Naglarna

image434I går va jag på Ki- Box hade ätit soppa innan som vanligt, efter 40 min så tja tog ja i så jag kräktes och fick jogga bort till papperskorgen, mysigt. Och sen inget Csi, f*cking Ishockey.

I morse fick jag gå upp tio i sju, tio över va snickaren där.
 Sen gick jag ner till stan gjorde mina naglar .
En av tjejerna som oxå jobbar där gick fram och flyttade på min jacka, hon bara jag har tittat på den så många gånger och tycker den e så fin va bara tvungen att se o på den för såg ju nu att det va en Peak=)
och köpte tre nya Lasse Åberg koppar, dom jag har har fått *bangar* i diskmaskinen och flisor gått av.
Sen gick jag hem igen.

Gårdagens resultat 5000 steg+ 90min KI-Box


I kväll ska jag tvätta bilen, sen e det shoppingkväll på Familia ska ut där en runda, syster ska köpa sig en Peak Jacka, hade önskat någon annan med kunde det, märkesbög som ja e.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0