E man elak mot andra får man tåla det själv

image491Alex S e ju i Mix megapol på morgonen, det hade öppnat någon ny dejtings sajt. Anders sa till Alex men du kan ju inte sätta ditt ditt foto.
Dina tänder är ju lättare att borsta från insidan än utsidan.
Och när din mamma födde dig kom tänderna föst och du fem min efter
Alex kommenterade faktiskt INTE påhoppet.

I går gick jag ner till Bup,Jonas gjorde mig sällskap i stället för att han skulle gått åt andra hållet.
Tina fick förhinder så vi gick ej vår runda, men då jag gick stan och hem+ lite till så 9.300 blev det

Sen blev det lite nya singstar sång, och tvätt. La ut nya Tradera saker och tittade på Desperate.
Världens ångest hade jag igår e så duktig hela dagen sen på kvällen vid tv då kryper det i kroppen, blev en halv melon, men sen åt Ina ett Kanel knäcka., och sen åt hennes mamma resten av paketet =halva med smör!
Och ångra sig grymt.

Säga en sak göra en annan.
Så tramsigt säga hur duktig man e, e jättenyttig. Sen visar det sig att man e på fik och bakar kakor varannan dag.
Vikten påverkar tyvärr ens kropp och hjärta, och kan jag leva 5 år extra med mina barn så e det värt att skippa allt onyttigt. Och allt snack om att *ändra* på folk, kanske tänker man på folks bästa, läkarna försöker ju med *ändra* på folks liv. Men det kanske e fel på dom med???

Kommentarer
Postat av: Jonas

Håller me dig hjärtat....
vikten påverkar mycket, man mår mycket bättre, allt blir lättare o man lever längre =)
mycket annat me som blir bättre... *blink*
så man ska inte snacka en massa.. Men Paolo roberto kanske har gett ut en ny kokbok *L*

PUSS

2008-04-30 @ 14:21:33
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0