Alladin har skadat sig på Mattan..

image489Skämt o sido men Aladin som skulle ha passet Ki- Box i går hade skadat sig så det va ännu en gång inställt!!
Jag som skulle träna med syster.
Åkte m Hampus på karate och var och solade, hade redan då gått 5500 steg, gick sedan min vanliga runda med syster på kvällen och kom upp i 16.300 steg =rekord
Kikade sedan på CSI och somnade som en stock.
Fick nytt Buzzador i går, något man ska lägga i tvättmaskinen så färgerna ej fäller.
Fick mina favourit blommor i fredags av Jonas Garbera, ovanligt grönt blad men blev lite exotiskt.


Omoget
Måste ju skriva om en väldigt omogen sak som hände i helgen.
Det kom ett mess på söndag, där det stod
Hejsan snygging, vill du fortfarande träffa mig?
Som ALLA vet så har jag bara träffat en person de sista månaderna, och dom *andra* ligger inlagda i min mobil med namn, detta messet kom från ett kontantkort.
Dvs. det va ingen jag kände.
*personen* vill ej berätta vem dom va utan vi kunde prata *här* och undra om jag fortfarande va singel... (suck)
Det va ju så genomskinligt vem det va, det va ju *någon* jag kände jag lämnar ej ut mitt mobilnummer.
Skrev till slut att Jonas va den första som läste messet, och att jag inte va singet och undra om folk på raus inte hade bättre saker för sig? Men det kom jag ju på att det hade dom inte för dom letar ju efter grönare gräs hela tiden.
Så tramsigt, dom hade väll hoppats på att jag skulle *nappa* på detta så dom kunde ha något rätt.
Men NEJ jag har ALDRIG varit otrogen och kommer ALDRIG vara, jag lämnar INNAN för att ej såra.



Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0