SAD

image1
Blogga.. tja har väll funderat på det länge...det är väll tiden som det är dåligt med......
Men känner att jag måste skriva av mig i bland så tja nu hamnade jag här...
Den kommer väll att vara lite b nu i början när jag e  ny...
Varför den heter Bubbles skriver ja en annan dag=)
I går e första gången i mitt liv som jag känt den känslan som folk som ta sitt liv säkert känner.
Hela livet bara rasade på 1sec.....
En av mina bästa vänner...en person som kallade sig min *soulmate* som jag skulle sitta på en veranda i en gungstal med när jag blev gammal och prata minnen med.... killen jag spenderat dag o natt med de senast fyra åren har gått bakom ryggen på mig ljugit ,stulit min ide....
Mycket kan ja ta acceptera , glömma och förlåta.. men nu näää
Jag har i över 3 års tid jobbar dag o natt....utan betalning för att kunna starta mitt eget företag samla kunder åkt Sverige runt för att hitta leverantörer och pang..........har han tagit allt och öppnat upp i en annan stad.
Bakom min rygg.......Detta e personen som e pappa till ett av mina barn.......Hur kan man förstöra en dröm för en man älskar hur kan man göra något som indirekt skadar sitt barn........
Jag är sårad , besviken här har jag ställt upp gett råd till honom så går han bakom ryggen....
Hata är ett starkt ord.. för att hata måste man älska... o ja jag hatar honom......
WHY!!
image25


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en bra torsdagskväll! :)

2007-09-27 @ 18:45:35
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: en vän

hata är inte ett hårt ord i detta läge det är nästan förlindrigt sagt,förstår dig helt och hållet.
ha de så bra du kan
En vän

2007-09-28 @ 10:34:05

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0