Polisen..........

Har dom inget bättre/vitigare för sig än att utreda ett paket för 301kr som en människa ljuger om? Fick ett mail från POLISEN! I går ang. detta...och jag svarade snällt. Blivit polisanmäld för ett *försvunnit* paket.... Detta är en väldigt krånglig kund och i 99,9% av fallen betalar jag alltid pengarna åter för att kunden ska vara nöjd. Men i detta fall är det jag själv som packat varorna i två separata skrymmande paket o lämnat in på posten. Då dom ej får plats i en brevlåda måste hon hämta ut dom med en avi...vilket hon gjort annars skulle dessa komma åter mig...
Nu ligger ärendet hos polisen! Skänker en tanke till alla misshandlade/utnyttjade/ våldtagna kvinnor/barn detta är vad polisen ägnar sin tid åt................vart är vi p väg


image2
image25


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du tänker. Jag blev också polisanmäld för en sådan sak via Tradera :( Så himla löjligt... Posten sköter ju inte sig för 5 öre numera & det är ju tyvärr vi kunder som åker på det :(
Hoppas det löser sig för dig! :)

2008-05-01 @ 15:05:26

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0