Veckans tjejsnack - Bröst

    • Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?

    Nej.... är nog dålig på det, känner väll då och då.


    • Är du orolig för bröstcancer?

    Nej.. Tycker man får cancer av allt....


    • Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?

    När man fått barn e dom bara till att mata barnet med - Hands off.
    För stora = Jobbig sak
    Lagom = Kanske lite större än (normala) är kvinnligt o sexigt och jag tycker om att klyftan syns.


    • Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?

    Jag är nöjd med dom just nu, men ej nöjd med min vikt men vet att om jag går ner så försvinner dom med.. Två killkompisar som funnits där när jag vägde 8 kilo mindre tycker jag ska stanna på denna vikt då jag har finare bröst o finare former...


    • Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.

    Nej, kanske om det varit min *inkomstkälla* men annars nej, bara jag får någon sorts ersättningsbröst om jag skulle förlora ett ä'r jag nöjd.

    Själv köpte jag ett Rosa Bandet och en Rosa bandet Reflex i helgen.


    image34
    image25

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0