Valde jag rätt????? -Huvudvärk...

Som sagt kom vi ej i säng förens halv tre.
Och kl 7 stod Jasmine i dörren och gapade om batteri till sin fjärrkontroll!!!
Sen kunde jag ej somna om.!
Så kl 10 var alla uppe o klara.
Han med både tvätt o disk på förmiddagen.
Sen tog jag Ina i vagnen och gick ut till Råå och hem, har ju mina 10.000 steg att gå.



Fick tid att tänka ...image79
Gjorde att val i fredags och hoppas att jag valde rätt.
Jag har pratat med alla mina vänner, syster, mamma mm.
Alla säger samma gör vad du tycker känns rätt.
Och det vet jag alltid tycker jag men inte nu...
Men jag valde och hoppas verkligen att jag ej blir sårad igen.
Och att löften hålls.
Du va min bästa vän, jag älskade dig, du visste allt om mig, vet varför jag har tummen gömd i handen, du sårade mig oxå på ett sätt jag ALDRIG kommer att förlåta.
Men jag vill ha dig i mitt liv, och hoppas att när jag nu gett dig chansen att du verkligen gottgör allt du ställt till med för det finns ingen andra chans.
Nu ska jag städa rummen med barnen, och ta mig en huvudvärkstablett...
Nu märks alla de saknade timmarna sömn...
image74

Kommentarer
Postat av: nettan

Det du har valt är nog rätt för du brukar ta så bra beslut och är klok in dina val..
Som jag skrev till dig i mail att det kan vara svårt att förlåta men ibland är det bra att göra och det måste få ta tid ibland tar de år...
Och man kan inte förlåta allt...Men gör det innan de är försent..

2007-10-28 @ 14:59:27

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0