Ullared


Japp, jag ,Tina och Nettan var i Ullared i dag. Tänkte nu åker vi dit innan *julruschen* börjat men gahhhh, fy med folk.
Vi åkte endån innan barnbidrag och innan lön.
Men det positiva var att jag gick mina steg. 13900blev det i dag=)
Men hmmm investerade i en ordentlig våg, bra märke men som endån väger även g.
Just nu har jag en Nalle Puh väg, kanske inte så *säker*.
Då visade det sig att jag vägt 1,7kilo mer!!!
Så japp 11,7 är det som ska bort och inom 2 månader.
I Ullared köpte jag en liten svart *julgran*  tycker mer det liknar en svart *topp*, jag har redan kopplat in den i sovrummet den lyser så fint.
Det blev även 2 nya tavlor i sovrummet och tre svarta silvriga dekorations fjärilar.
Massor av ljus en hel kort full.
Årets julkalender åkte också med men störigt att vi påtvingad en radio kalender när man bara behöver tvns.
Sen va Tina lite sen när vi skulle hem och det blev fort med påsarna in i bilen.
Och så körde vi då va det någon som slog på bilen! Då hade vi backat på och kört ifrån en påse=)
Sen hemma va ja dyktig städade barnens *pysselskåp* då jag köpt lite nya block mm.
Sen tog jag alla skåpen på toaletten med.
Nu måste jag sätta fart med Tradera, två papperspåsar att lägga ut nu.
Kikade DH , det va ju så man blev lessen i ögat. Snyft
Bilder kommer
image25.


Kommentarer
Postat av: nettan

Tänk om hon inte slått på bilen och ropat då hade vi kört ifrån Tinas ena kasse men inte vårt problem och tack för en trevlig dag fast all trängsel inne på gekå.Men greta och svea fick iallafall plats hos oss när vi åt ;)och löständerna på bordet....Kram!!

2007-10-17 @ 09:46:08

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0