RÅTTATOUILLE...

Hörde i dag på radion att dom gav bort biljetter till förhandsvisningen av Disnys nya film RÅTTATOUILLE..
Så mellan jag stängde butiken och va på väg till utvecklingssamtal på Hampus skola, körde jag in om Lekfabriken och hämtade fyra biljetter till föreställningen på Lördag.
Älskar Disneys figurer men tycker ej om att titta på filmerna=)
image36

Va på barn loppis i Lördags morse, älskar barn loppisar.
Denna gång var barnen med och fick fylla vars en  papperspåse med saker.. blev bara typ 100kr/påsen.
Hampus hittade ett Star Wars tält som han ska sova i har han fått för sig (Bild kommer)
Sakerna på bilden är det Ina fick.
Totteböcker+Max=10krst, Barbapapa bok från 1975 5kr, Teletubbies bok 2kr
Teletubbies boll en 5a... Brio Bultbräda 20kr..Massa byggdjur + Bondgårdsdjur 5kr
Videofilmer Molly Mus, Bananer i pyjamas, Pippi Långstrump och Pettson o Findus 5-10kr
Kasperdockor Pippi Långstrump &Lilla gubben 5kr/st Sen blev det ett par rosa kavatskor 20kr Nyskick + en rosa kjol från hm ni vet dom randiga från förra året för en 5a och e fin kofta för 15kr från Lindex.
Allt för ca 150kr


image37

Min *mys* vän är sjuk = förkyld.. då är det ju nästan lite synd om mig med som inte har någon att mysa med:(
Jag kan inte vara sjuk juh.. men känns lite skumt i halsen.
image38
image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh! Kommer den nu!
Då måste jag fixa hem den :p
Såg den på kommande på bio för längesedan och den verkar så rolig!

2007-10-09 @ 11:55:08
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0