Måndag igen?

Måndag igen...

O jag ska ge mig på ännu en *bantningsmånad*

Har gått upp 10kilo på 6 månader! Suck och jag har som alla andra ätit mig till det..

Syster Yster e ju så duktig med sin stegräknare. Sist när jag gick ner 30kilo så gick jag 10000 steg om dagen och det funkade.

Så fast med den i byxan och till jobb.. Där hade Tina köpt en kanelbulle till mig!! Hon visste ju inte att jag va inne i en bantarperiod *igen* Så mumsade glatt i mig den och bytte ut den mot frukosten=)

Sen skulle jag va på ögonfotografering på sjukhuset, jag har disbetes och mina graviditeter har påverkat ögonen så går på koll en gång om året. Jag gick till sjukhuset - sedan ut till Miatorp och solade och gick hem igen!!! De du nu står stegräknaren på 14500, blir väll 15000 innan jag lägger mig.

Ska väga mig på fredagar för på lördag har jag mumsdag=)

Men det gäller at ha en ordentlig som räknar bra. Vissa räknar för fort och vissa för sakta.

Ska ju flyga till Birthe om exakt en månad hade velat gått ner dom till dess.. men i alla fall 5-7kilo

Alla ska va borta innan jag ska till London.

Va seg i går så blev inget nytt utlagt på Tradera.

Hemma i kväll blev det Pasta Carbonara... skulle bara ta en portion... blev visst en och ........en halv kan vi säga.

I kväll ska jag bara ligga framför tv och ta de lugnt kika CSI sen släpps väll de nya PB i kväll.
image51
image25

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0