Jävla mög mobil

Jag har använt min mobil i exakt en vecka i dag.
Det började redan efter en dag att det *lös igenom* en knapp.
Jag trodde då att jag repat den när jag stängt den. Det blev fler o fler. Kollade om det va något smuts som repade när jag stängde.
Går när det var mörkt lös det igenom 7 ! knappar.
När jag tittade noggrannare upptäckte jag att dom spruckit i mitten!
349sms på en vecka det va vad den klarade. Syster skriver mer än mig.. bara så ni vet.
image68
Annars va dagen igår mest skit va trött o seg hela dagen, han ej klart med arbetet på jobb, sen va vi sena till Hampus karate stress stress, jag gick en jättepromenad en timme.
Ang det måste jag kommentera systers inlägg ang. stegen.
Man går INTE 5000 steg på 30 min DÅ e det fel på stegräknaren.
Går du 5000steg på 30min då tar man ca 3 steg på 1 sek, det e inte dåligt de, men räknar knappast som att gå?
I normalraskt tempo går man ca 1500 på 15min dvs. 6000steg på en timme. Denna info finner du även på internet.
Lite info när jag endån håller på för er andra
Ska räkna ihop i kväll hur många steg jag gått min första vecka.

Stegräknare i vardagen

Folkhälsoinstitutet pekar på att en vuxen människa bör gå cirka 10 000 steg dagligen eller ungefär 7,5 km. Försök snarare nå 12 000 steg dagligen.


Nog om mina steg.
Räknade på igår att om jag går ner 1,5 kilo i veckan så e jag klar den 8 Dec.... bara att vänta o se.
När jag kom hem la jag barnen satte fötterna i ett fotbad och sem. ringde Birthe, vi pratade i 90 min.
Det skulle vi kunna göra varje dag alltid massa att prata om=)
Kikade på CSI sen däckade jag i sängen.
image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm..jo jag har gått det å våra stegräknare är ifrån Silva där man skriver in både din vikt och hur stora steg du tar i cm..det är ju olika för alla beroende på hur lång du är!
Bara för mig att gå hit å du vet juh hur långt det är så är det 500 steg!
Nu står den på 497 steg...det är ju varje steg som räknas när du går...

2007-10-23 @ 09:17:01
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sunshine

EXAKT samma hände min! Dumma mobiltelefoner. *arg*

2007-10-23 @ 19:01:17
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0