I'm about to strip and I want it quick...

Can you handle me the way I are?
Boy I like you just the way you are
Let me see ya strip, you can get a tip
Denna låten e min favvo just nu.. The Way I Are (feat. Keri Hilson & D.O.E.) - Timbaland
image54

I dag har jag jobbat på, var nere en snabbis i stan hos Lena på Nails4u.
Hade ju drabbats av ett i-land problem, en skadad nagel=)
Sen va jag och lämnade Hampus på karaten, jag hade bara gått 2500 så det vara bara att gå runt Fredriksdal , Olympia mm om och om igen.
Men 11800 står den på nu så nöjd och klar, o j*vligt Candysugen.
Kommer äta tills jag kräks på Lördag=)
Kanske ska ställa kl på 7 hinner jag med lite extra *S*
Köpte en vaniljfläta  (utan mandel) i Ullared som jag ska mumsa på Lördag.
I dag tog ja tag i Tradera och tog foto på allt i al fall, la ut hälften.
Sen blev jag lite kelsjuk....messa Jonas så kikade han förbi innan jobb :P

Tycker ni om Naturgodis?
Jag älskar det , visst i all fall.
Nu kan man få en kokosnöts porslinskål från Exotic Snacks smsa Exotic till 71160.
Det gjorde jag i all fall=)


image55

Nu ska ja nanna
image25

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag fick inte det som tack för jag asvluta utan att jag hade poäng innestående!
Sedan är skålen i plast :p det stod på deras sida..jag beställde igår för såg det stod på påsen att man skulle sms å sen gå in på deras sida =)

2007-10-18 @ 08:43:13
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0