H&M Shopping

Beställde lite saker från H&M brukar vara nöjd men denna gång satt byxorna som tajts...
Den ena toppen hade jag beställt i M men det var en S i påsen därav ?. Den svarta toppen va ej min stil men den ville syster ha. Kläderna till barnen behöll jag Ina & Iza fick många nyckelpigor tunikor och Jasmine en rosa/brun stjärn sweetshirt jacka.
.image40

Lite irri med har en som arbetstränar hos mig, men jag tycker att man får ha fasta tider men kan inte komma och gå som man vill. Fick till svar att hon ska försöka 15 timmar i veckan men det finns inga bestämda dagar el timmar!
Men hallå ... det är på väg en förfrågan om fast jobb.. man kan väll inte anställa någon som kommer o går som man vill och inte har fasta tider.
Sen ska man va ledig om jag inte är där.. hur ska jag kunna planera mina leverantörsbesök om jag inte vet när personen kommer/går.
Mest massa ludd..

Fick för mig att måla beige i trappan med rosa blommor, målat beigt och 2 rosa blommor men tycker nu att via hade varit finare.. så i dag började jag om skittrist.. men om ja tar 2 om dagen.. sen e det bara andra trappväggen kvar=)
Bild kommer när det e klart
Köpte nya ecco höst/vinter boots i helgen men kan inte hitta någon bild på nätet på dom,,, skumt eftersom de e vinterns kollektion...
Nu ska ja kika sista PB som ja *fick hem* ;) sen e de ju DH!!!
Vilken kväll men har ju inget mumms hemma *snyfft...
Kramiz


image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Du hittade ju maränger :p
J får ta med fler vaniljvisp hehe de kan man doppa de mesta i och det blir gott!
Ja,tröjan var ju fin, den använde jag igår =)
Fast jag vet ngn som kan komma på fasta tider och x-tra jobba dock efter 16.00 :p
Ja,de vita blev finast...

2007-10-10 @ 08:36:25
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: en vän

Man kan ju inte ha någon som kommer och går som man vill det fungerar inte så i arbetslivet.Tänk om jag skulle göra så i mitt jobb så får fru karlsson vänta med sin medicin och greta hamnar i koma för hennes insulin blir fel för att jag "skall handla mm på vägen" och räknar in det i arbetstiden.Här är det din affär som blir lidande.Min dotter jobbar gärna hos dig för med henne är det ordning och reda.Fina kläder!!!Det beige var fint får se vad man tycker om det vita sen!!

2007-10-10 @ 08:55:46

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0