Feel the pain of losing what was once there...

Varit på Maxi med barnen..veckans höjdpunkt=)
Jag o resten av Helsingborg var där typ... Men skönt att lämna barnen på passning o bara lulla runt lite.
Mummsat grillad kyckling o majsbröd nu.
Satt o funderade på Alex Schulman ingen har väll missat att han slutat blogga men kan förstå han, det börja med att han berättade *sanningen* om kändisar..i slutet va det mest smutskastning då man får mest läsare....
Sen fick han väll mycket andra jobb pga. sin blogg....  Inte dumt att sluta då kommer ju flickvännens blogg som för tillfällets skrivs på stureplan  (för en stor summa pengar) som förr låg 2 säkerligen komma på en 1 plats....Katrin med fuck you right back..  Hennes blogge rolig men inga roliga bilder o färglös..Alla  Alex fans kommer läsa hennes för att se vad som händer i hans liv....Tycker personligen om *skvaller* o att han e ganska rolig ... brukar lyssna på han i mix megapol där han drar "Fönster mot mediavärlden"...

Måste ju skicka en jättebukett m blommor till min älskade syster som hjälpt mig i starten m bloggen innan ja lärt mig=)
image36

O rubriken .. tja de e en låt me Nick som ja lyssnade på i bilden innan idag....men alla låt  texter associerar väll till något
Kramizar
image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för blommorna ^^
Se nu börjar det ju likna ngt här inne..börjar ju bli riktigt fint :p precis som ditt sovrum haha..en spark i röven är vad du ibland behöver :p
Mina ljusarrangemang blev osså såå fina =)

2007-10-06 @ 19:22:34
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0