Ensam mamma söker.......

Alla har vi väll hört den reklamen på radion.
Varje gång jag hör den så tänker jag att .. ja det e mitt liv dom pratar om..
Ett litet exempel från i går.
16.00 Stänger butiken.
16.10 Lämnar butiken med Iza i släptåg + dagens paket som ska postas
16.12 Lämnar paketen i bilen går raskt till Inas förskola.
16.15 Hämtar Ina klär på henne , upp på höften ut i bilen
16.20 Hemma , av med kläderna i tvätten och in i duschen
16.25 Duschat klart, torka på med kläderna
16.30 Föna håret, platta det, sminka mig
16.40 På med kläder på Ina , Iza och karatekläder på Hampus, knyta karatedräkten och bältet.
16.42 Ut i bilden bälte på alla.
16.45 In på postcenter med dagen post och en karatekille i släptåg med Foppa tofflor
16.48 Startar resan mot Idrottens hus för dagens karatelektion.
16.55 Parkerar på IH av med alla bilbälten , ut med alla barn, lägga pengar i automaten för biljett, åter bilen
16.57 Ina på höften, Iza och Hampus halv joggande efter
16.59 Av med alla skor
17.00 JAPP nu sitter vi faktiskt på karaten och är i tid=)
Tänk så mycket man hinner på en timme=)
Sen fortsatte dagen så...hem , middag, damsuga, lägga barnen, fixa tvätten, ta fram nästa dags kläder , tömma diskmaskinen....


image43
image25

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0