Du stinker Tigerbalsam!

Igår när Jonas kikade förbi hade jag hoppat i myskläderna och tagit en skvätt av min nya

Library of Fragrance Pick-Me-Up Spray Bubble Gum som jag köpte på eleven.se
image56

Bland kändisar som har upptäckt Library of Fragrance hittar man Mischa Barton, Carmen Electra, Uma Thurman, , Tyra Banks.
Men Jonas bara ....fy vad du stinker Tiger Balsam.
Ja som inte ens äger det!!
Så då får väll jag o dessa kändisar gå runt o dofta tiger balsam=)
I dag gick jag ut och sola och hem o mätaren står nu på 9700, så får jogga några steg innan jag lägger mig.
Men i morgon e det jobbigt ...fredag... det e liksom lilllördag, jobbigt att vara nyttig..
Men ska hålla mig klarat mig hela veckan och vägning lördag morgon.
Varit duktig idag och fått ut allt på Tradera, bl.a. min gamla mobil och min gamla Acer Laptop.
5000 rikare om 14 dagar hoppas jag. Sen har syster *skällt* på mig skålen ja skrev om igår är i plast!
Nu ska jag nanna innan jag smyger ut i köket o äter mer salta chasewnötter (som jag inte vet hur det stavas) :P
image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja så gott luktade den :p
Klart att du inte kan vara nyttig idag när vi ska ut å äta å sen fika, de har goda kakor..här ska ätas! Det behövs verkligen idag..jag som legat hela dagen får väl 1000steg idag..idag skiter jag i de!

2007-10-19 @ 14:04:14
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0