Du blir va du äter...

En replik från filmen RÅTTATOUILLE..  Detta sa råttan Remy och blir man vad man äter ville han äta sött.
Ska nog bli en rätta i mitt nästa liv=)
Va som sagt på förhandsvisning av. RÅTTATOUILLE i dag. Man fick en Goddie Bag från Rix fm som höll i förhandsvisningen. Den innehäll 4 godispåsar och ett nyckelband. Helt ok fil, jag hatar titta tecknat men det var ej *tecknad* utan dataanimerad.
image45
I lördags var jag med Ina och Hampus på Väla, jag var och köpte mig en ny telefon En.
Köpte även en till Jasmine som får bli en julklapp i förskott. Man betalar 130kr i mån och får ringa för 100kr.
Tror ni inte jag fick ett sms i morse att hennes pengar va slut! Så nu är mobiltelefonen beslagtagen.
image46
Va inne en runda på H&M Ina köpte Kitty pappersnäsdukar, och jag shoppade nagelfiler , eyeliner med glitter, svart/genomskinlig, och riktiga party ögonskuggor med glitter.
image47
På kvällen lagade Jonas mat, Fläskfilé med vitlöksost..mums..
Kikade på Steven Seagals senaste film Urban Justice, den va ok den med, ni som ser den efter mig kan ju försöka se om ni hinner med och räkna hur många gånger dom säger Motherfucker och Nigga i den=)
Jonas har även fått ett nytt smeknamn denna helg som är Bruce Willig,,, Han har regisserat filmen I have no car.com
image48

Ni kan ju själv fråga han varför han heter det och varför denna film.

 Ni ska jag vara duktig och lägga ut auktioner på Tradera så jag kan shoppa lite extra i Luxembourg och London :P
image49
image25


Kommentarer
Postat av: nettan

vet nog redan varför J fått de namnet :) du e för go och rolig gumman kram på dig

2007-10-14 @ 22:42:48
Postat av: Anonym

Den filmen blir nog en långkörare

2007-10-14 @ 22:47:29
Postat av: Anna

Klart att du köpte samma telefon som jag har sagt att jag ska köpa :p fast du tog kanske gul? Jag ska ha den svarta...
De ögonskuggorna såg ju riktigt glittriga ut..är det kräm lr vanliga??

2007-10-15 @ 08:38:17
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0