Det va denna dagen det..

Jobbade på till fyra sen snabbt hem, sen var jag med Iza, Jasmine och Ina på skopunkten och köpte höst/vinterskor till dom. Hampus var på karate.
image19
Laddat hem lite nya penslar till photoshop.
Även gjort om headern till min butiks sida blev fint tyckte jag.
Ska kika CIS nu en sväng sen får jag väll upp och kämpa med mina boring sittupps.. 130st varje kväll...
337273-16
Skulle vilja ha ett skrivbord & stol hemma (skulle vilja ha samma på jobb då de e så fint)
Vet ej va jag ska ha det hemma. Har ja de i sovrummet ser ja ej tvn juh..
Men har alltid så ont i ryggen när jag sitter vid köksbordet.
Tycker den blommönstrade skivan från ikea är jättefin. Vika glasholm men sen vet jag inte vilken underdel ja ska ha finns ingen snygg bild på de. Och så stolen Karsten i Rosa/svart.
Skulle du ha dessa möbler stående så skicka dom till mig :P
image19
Kramizar
image25

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0