Äntligen!

Fick sms om att mobilen kommit.
Bara hoppas att den håller nu.
Igår var jag ute o gick med Tina och vi var o solade.
Har ju fått urinvägsinfektion *igen* och va på vårdcentralen och fick tabletter har skit ont.
Och då hmm kom godisskålen fram,, o ja ja va tillbaka mumsade upp det och 3 vita kexchoklad och några chips med sen mådde jag illa.
Jag o vågen e ovänner o den vägrar flytta sig så nu hämnades jag på den så nu lär den flytta sig.........UPPÅT gahhhh
Birthe hade set fina Puma skor på Stadium , så jag ska in om när jag endån ska till Väla efter jobb.
Sen fick jag mess från Lindex som ah de rea = måste.
Så får väll kika in där med.




image83
Sen har PO.P släppt en EKO kollektion...
Så där lär jag väll med hamna.
Ska ha sykväll m Tina ikväll och äta frallor.
Jag ska fixa lite med mina kort.
Fick ett nytt mail från Buzzador om hmmm (redan glömt) men bl.a. pasta va det.
Förra veckan va det Gevalia kaffe och där kom jag med så det ska komma denna veckan.





Dom sitter o berättar om skratt på Radion.
5-åringar skrattar ca 500ggr om dagen en vuxen 5!
Så drog dom en historia
Vad sa Bill Gates fru på Bröllopsnatten?
- Nu vet jag varför du döpte företaget till Microsoft  =)
image74


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0